- שליח עד הבית/משרד: אספקה תוך 3 ימי עסקים עד 5 ימי עסקים לישובים חריגים .לא כולל את יום איסוף החבילה (לרוב המשלוחים נמסרים בין 24-48 שעות)
- איסוף עצמי מנקודות חלוקה עד 4 ימי עסקים
קיבלתי מייל שאומר שההזמנה שלי נשלחה, איך אפשר לדעת מתי היא תגיע?
אם בחרתם באופציה "שליח עד הבית" או "נקודת חלוקה", חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה. אם חברת השילוח לא יצרה קשר – ניתן ליצור אתנו קשר ואנחנו נעשה את הבדיקה עבורכם: contact@mehmemet.co.il או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 054-2631495
ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 9:00 עד 17:00.
להיכן ניתן לשלוח את ההזמנה?
ניתן להזמין באתר לכתובות בכל הארץ. כדי למנוע עיכובים, ודאו שהכתובת מוזנת בהזמנה במלואה ושהזנתם פרטי איש קשר (במידה שהוא אינו מקבל החבילה), כולל מספר טלפון.
שימו לב: במושבים/ישובים ללא רחובות יש לרשום "ללא רחוב".
מהי עלות המשלוח?
- נקודת חלוקה: 10 שקלים
- שליח עד הבית: 25 ₪
- בקניה ב- 200 ₪ ומעלה: שליח עד הבית בחינם!
אפשר לשנות את כתובת המשלוח אחרי שההזמנה נקלטה?
כן, רק כל עוד ההזמנה לא יצאה עדיין מהמחסנים. נשמח לעזור לכם לבצע את השינוי – פשוט שלחו לנו מייל: contact@mehmemet.co.il או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 054-2631495 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 9:00 עד 17:00.
שימו לב: שינויים שתבצעו בחשבון שלכם באתר לא ישפיעו על הזמנות שכבר נקלטו.
ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?
אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו: במייל contact@mehmemet.co.il או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר:
054-2631495 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 9:00 עד 17:00.
התכשיטים שקיבלתי הם לא מה שהזמנתי, מה אפשר לעשות?
אנחנו משתדלים מאוד למלא את ההזמנה שלכם במדויק. במקרה שקיבלתם תכשיט שאינו תואם את ההזמנה שלכם, אנא צרו קשר איתנו לשירות הלקוחות.
תוכלו להחזיר את הפריט השגוי חזרה למהממת לכתובת שתימסר אליכם.
תוכלו להחזיר את ההזמנה עד 14 יום מיום מסירת ההזמנה. אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת, נשמח לעזור! שלחו לנו מייל: contact@mehmemet.co.il או שלחו לנו הודעה דרך WhatsApp במספר: 054-2631495 ונחזור אליכם תוך יום עסקים בימים א׳-ה׳, בין השעות 9:00 עד 17:00.